יום שני, 15 במרץ 2010

באג דיוטי פרי ,באמת BUG

שלום לכולם
אני רוצה לשתף אותכם בסיפור שקרה לי שבוע שעבר
טסטתי לחו"ל כמו מרבית עם ישראל כשנכנסתי לדיוטי פרי לא ידעתי מה אני מעונין לקנות מפני שהגל של ה"הנחות" רודף אותך שם לכל מקום, נכנסתי לרשת באג לעשות "סיבוב" לפתע ניחגש אלי מוכר חביב ושאל אותי אם אני צריך עזרה , בד"כ אני תמיד אומר לא תודה רק מסתכל אבל היום אמרתי כן,כן אני צריך אני רוצה מכונת גילוח מה לא מגיע לי?
נפנק את עצמי .
הוא ישר המליץ לי על משהו יקר ואף הוסיף שיש מכונה מיוחדת שמורידה גם עם זיפים היא מכונת תספורת אבל מיוחדת שאפשר להתגלח איתהוזה כמ גילוח של קרחת מספר 0. נשמע מצוין
אמרתי לו תביא לי 2 גם לי וגם לאחי שאלתי אותו אם אחי לא ירצה יהיה אפשר להחליף הוא אמר: " בוודאי בכל עיר כמעט יש סניף של באג ".
ומפה הסיפור רק מתחיל ומסתבך
השתלשלות האירועים:
חזרו לארץ אחי קיבל את מכונת התספורת שהיא גם לגילוח הפנים של חברת ביביי ליסס עלת לי 100$ כל אחת.
הוא לא היה מרוצה ממנה בכלל כי הגילוח איתה לא נוח והיא ממש לא מתאימה לגילוח פנים.
אמרתי לו טוב אכלנו אותה לא נורא לפחות לא נפסיד את שתיהן. התקשרתי לשירות לקוחות של באג ושם אמרו אם לא פתחת אין בעיה להחליף,תגיע לדינגוף סנטר, אני גר בקיבוץ ליד שדרות (המוכר: "בכל עיר כמעט יש חנות של באג").
נסעתי לשם באמת נתנו לי זיכוי אבל לא רציתי זיכוי רציתי מכונה גילוח...
הם סיפרו לי שם שיש חנות של עודפים בבילו סנטר וששם יש מכונות גילוח
לא ביזבזתי זמן ונסעתי לשם שהגעתי לשם באמת היו מכונות גילוח אבל רק עודפים שאנשים החזירו היו שם 2 מכונות כל אחת עולה לפחות 1000 שקל. זה טירוף לקנות במקום ב100$ בערך 375 שקל ל1000 שקל.
התקשרתי לשירות לקוחות שהם כל כך "נחמדים" ממש לא, וביקשתי עזרה שם לא עזרו לי בכלל להפך רק עיצבנו אותי יותר ואמרו לי שאם אני רוצה אני יכול לקבל זיכוי לדיוטי פרי (הרי שם קניתי את מכונת הגילוח תספורת או מה שהיא אמורה להיות).וזה כבר הרתיח אותי .
מפה נלמד::: אם אתה קונה מוצר אלקטרוניקה גילוח טלווזיה וכ'ו בבאג בדיוטי פרי אתה בבעיה קשה "אכלת אותה" אין אפשרות החלפה כי אם אתה לא טס כל שבוע ויש לך תקלה או שינוי ברצון שלך אין לך מול מי לדבר חוץ לקיר אולי על הקיר תמצא איזה BUG.
עכשיו אני תקוע עם זיכוי של 375 שקל וזקן.
שירות לקחות שלהם הכי גרוע שיש המסקנה היא לא לקנות שם כי אי אפשר להחליף ואתם תתקעו עם המוצר, עדיף להוסיף קצת כסף ולקנות בארץ מוצר שיש לו אמא ואבא שיש למי לפנות אם רוצים להחליף.
מקווה שתלמדו
תגובות..........

תגובה 1: